Najčešća pitanja

Gdje mogu vidjeti lokacije svih KTC trgovačkih centara?
Lokacije svih naših trgovačkih centara možete vidjeti OVDJE.
Gdje mogu naći podatke o KTC poslovnici (radno vrijeme, kontakti, adresa)?
KTC supermarkete potražite OVDJE.
KTC ugostiteljske objekte potražite OVDJE.
KTC poljoljekarne potražite OVDJE.
KTC benzinske postaje potražite OVDJE.
 
Gdje mogu vidjeti natječaje za zapošljavanje i kako se prijaviti?
Sve otvorene natječaje možete pregledati OVDJE.
Svoju prijavu možete poslati online putem obrasca ili na e-mail kadrovska@ktc.hr.
Kako se mogu učlaniti u KTC Klub vjernosti?
Zatražite pristupnicu na blagajni najbližeg KTC supermermarketa.
Popunjavanjem pristupnice dobivate našu karticu Kluba vjernosti i odmah možete početi sakupljati bodove.

Također, možete se registrirati putem naše mobilne aplikacije koju možete preuzeti za android uređaje i ios uređaje.
Gdje mogu saznati više o pogodnostima članstva u KTC Klubu vjernosti?
Provjerite kako sakupljati bodove i kako ih najbolje iskoristiti OVDJE.
Gdje mogu vidjeti sve aktualne kataloge?
Budite u tijeku s našim tjednim i dvotjednim akcijama na različitim asortimanima.
Prelistajte ih OVDJE.
Gdje se mogu registrirati za uslugu primanja newslettera?
Ako želite primati naš tjedni newsletter i biti uvijek u tijeku s novim ponudama, akcijama i nagradnim igrama registrirajte se putem obrasca na dnu web stranice.
Kome se mogu obratiti vezano uz svadbene svečanosti u KTC restoranima? UGOSTITELJSTVO
Pogledajte OVDJE koji KTC restorani organiziraju svadbene svečanosti.
Za sve informacije i rezervacije kontaktirajte željeni restoran direktno putem e-maila, telefona ili osobnim dolaskom u restoran.
Gdje mogu vidjeti tjedni menu KTC restorana? UGOSTITELJSTVO
Tjedni menu svih naših restorana možete vidjeti OVDJE.
Kako mogu reklamirati kupljeni proizvod?
Reklamirati proizvod možete u KTC poslovnici u kojoj je proizvod kupljen uz predočenje računa.  
Ako imate dodatnih pitanja kontaktirajte nas OVDJE.
Nudite li mogućnost zamjene ili povrata novca za kupljeni proizvod?
U slučaju nezadovoljstva, uz predočenje proizvoda i računa, na prodajnom mjestu gdje ste proizvod kupili možete ga i reklamirati.
Prihvaćamo povrat oštećene ili neispravne robe, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnostt, oštećenje ili neki drugi nedostatak robe.
Koji su načini plaćanja?
Moguće načine plaćanja pronađite OVDJE.

Prijavite se na newsletter

Budite uvijek u toku i ne propustite korisne informacije.